Thursday, June 24, 2010

bingung...

untuk ape die dtg alek dlm idop aku?
untuk ape setelah die yg mghancurkn semuenye..??
setelah aku jmpe kbahagiaan aku, nape die pamerkn muke die ag pd aku...??
aku sudah tetapkn jiwa ragaku hanye utk Nasrul Fadli seowg...
tiade yg len....
aku arap die juga begitu....
aku da x kuat jikalau aku kecewe lagi untuk yg kesekian kalinye...
ckup la hanye die...die la yg pernah mbuat air mateku x henti mgalir....
sbb die la aku x lena tidur...smue sbb die...

aku arap, die munculkn wajahnye pd aku buat mase nie....x mberi ape2 masalah pd aku n jugak owg yg aku paling syg....
jika die dtg dgn niat untuk mjalinkn tali persahabatan, aku akan mbuka tgnku dgn senang atie...
jika die tidak mharapkn sesuatu yg mustahil bgku, insyaAllah....
aku jugak arap bakal kekasih halalku akn menerima die sepertimana aku menerima die...

skang situasi aku dgn kekasih halalku, tidak berapa baik..
wlaubgaimanapn, aku arap hubungan kami berkekalan smpai ujung nafasku.....
die la kekasih sejatiku...
mungkin die bukn cinta pertamaku, p die la cinta terakhirku....smpai bile2...x kn aku cri yg len...
hanye dirinya...akn aku semadikn cinta ini hanye untuk dirinya....
jgn la pkiran n jiwanya mpunyai tanggapan yg kurang enak pdku....
jgn la kepercayaannya bkurang pdku...
jgn la sikapnye berubah sekiranya hatinya terguris dgn coretanku ini..
pe yg ku mohon, sokongla diri ini tnpa batasan...
kerana dikaula kekuatan dalamanku...
kerana dikaula semangat untuk aku terus maju ke hadapan...
dan kerana dikau la cinta ku dpt berbunga kembali....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com