Friday, August 6, 2010

~Impian Aku..~

setelah aku dpt call yg mngejut dr ep, aku eppy utk ye...
sekurang2nye aku taw yg ye sudah pn ade family n bahagia dgn family yg baru bermule dlm idop ye..
aku arap2 kebahagiaan yg ye kecapi akn bkekalan smpai bile2...amin...
bilangan ahli keluargenye juga sudah bertambah...alhamdulillah...
deep inside my hart, i'm happy for him n his wife...
but, truthly...i'm also eppy with my beloved ones....
aku n hubby kian mghitung arie yg bakal mnjelma....
kami berharap arie yg kami tunggu2 akn mbuahkn kebahagiaan yg berpanjangan...insyaAllah...
"Ya Tuhan, Kau tunjukkanlah petunjuk kepada kami...Kau berikanlah kami kebahagiaan, kepada keluarga kami, kepada sanak-saudara kami, dan juga kepada keluarga yg bakal kami dirikan...Kau tingkatkanlah kesabaran dlm diri kami, Kau bimbinglah kami agar terus berada di jalanMu...hanya padaMu, kami memohon...."
kebanyakan persiapan sudah pn dijalankan....
aku semakin bahagia dgn hubby....
u r my only la syg....i luv u...
mmmuuaaxx..!!

skang aku de hobi baru....
hahaha....~
n ternyate hubby sokong hobi aku yg baru....
oleh sbb status aku akn berubah x lame ag...
jd aku pn menanam minat yg baru...
p blum tntu lpas sumer dah setel, aku akn still dgn hobi aku nie...
kire2 hot2 chicken shit la....hahahaha....~
aku bru kumpul 2....next month nk kne beli ag..
ish....
berdebar2 je..huuhuh....
n aku skang dah berjinak2 dgn komik...


even bru 3..p aku ckup puas skang...
hubby ckp, t ye nk beli byk2...nk suh aku bce...sbb aku suke...
i'm in luv with him again...n again....hihhh....

n 1 more thing...
i have my own bracelet..
wink2...
cm menan la h plak..
p chumel uh....
to my sister: lawa x..??
hahaha.....!!

~i need some time to change my look....*wink...~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com