Tuesday, August 10, 2010

~saket J.I.W.E...~

tatkale aku mgadap pc nie, jari jemari aku bz menari2 atas keyboard.....
perasaan aku?? bercelaru....
aku x taw cane nk mggambarkn pe yg aku rse time nie....
otak aku ligat memikirkn care utk aku tersnyum kmbali..
kepedihan atie aku skang nie terlalu berat buat aku...
wlaupn pe yg aku lalui nie bukn la masalah yg besar, aku taw....
antare aku n hubby, de bnde yg mhalang dr kami bahagia....
bg aku, hubby la kekuatan dalaman aku...
bg aku, hubby juga merupakan tulang belakang aku dikala aku dlm dilema...
Ya Tuhan....
hambaMu ini mgharapkn sinar kebahagiaan muncul sempene tibanya bulan yg mulia...
Bulan Ramadhan...
aku berdoa, agar kami sentiase dijalan yg benar...
sentiase kuat utk mghadapi susah senang mendatang...
amin....~
hope. Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com