Monday, September 13, 2010

~S>Y>U>K>U>R= syukur....~

setinggi2 perasaan syukurku membuak2 di hari rye nie...seperti taun2 sebelumnye, aku dpt bjumpe dgn sedare2 yg jarang bjumpe...n aku jugak dah buang ego aku yg selame nie aku tinggikn n aku eppy cgt....alhamdulillah...Terima Kasih Ya Tuhan, Kau memberi aku peluang utk memulihkn keadaan yg agak rumit utk disetelkn jika bukn pd hari rye....sbb?? hmm, klau buln2 len..family aku x kn bpeluang utk bermaaf2an antare 1 sama len....p pd bulan Ramadhan nie, kami de peluang utk wat cm2...sbb time 2, kami akn nanges same2...hahaha.... agak menakutkn sbenarnye....p ikhlas..hihihh....~ pnjang aku bebel... aku dah tenang skang...bgaikn semue masalah aku dah setel.... 


pic nie my mom yg amik...gmbar kami berenam...eilham je yg kuar tajok ckit....agak 'spoil'..ish...abis gmbar...

sayang mereka...~


pic nie plak pd arie rye pertame, wktu ptg...abah n my pkcik de game futsal..bg mengeratkn ag hubungan antare mereke...aku agak susah gak la time 2...pkai ken..bwak mtor yaie..hahaha....kelakar abes...~ 

lame dah x wat game cm nie...
last x silap, bln5...akhir bln......



 snap...snap picha...hahhaa....my cousin....~
abah, mane kasut ag sebelah..saje nk wat gimik....pe ag, anakmu ini mgambil picmu utk tontonan umum...hesh....ade ag nie..wat kenangan....~
syok benar diowg men...huhuhh....


 aku x taw sape yg menang n sape yg kalah..yg penting mereka nie enjoy men sesame...aku pn enjoy tgk...smpaikn eilham dah kepenatan...buktinye, ye baring at sudut tepi smbil tgk diowg men...

rye taun nie mmg bez...sbb smue alek uma atuk...dpt together2...
aku masak kne bahan dgn sedare2...like,
"taun dpan ye dah x de...."
"bile ag nk buli, t ye dah jaoh..."
"taun dpan rye at aner??"
mcm2 ag la....
hahaha.....aku mampu ktawe je...kang klau aku jwab, makin pnjang aku kne ktawe dgn diowg...
huhuhh......
aku harap, taun dpan aku dpt jmpe diowg ag....
p yg pnting family aku...
yeah...~!!

 ~THE END~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com