Thursday, February 17, 2011

~Peknen..Part 2!!~

arie nie aku muntah ag...enth bp kali dah aku asyik muntah je nie....hmm...
aku x merungut pn, malah aku bersyukur sbb aku diberi kesempatan utk merasai pengalaman, 'keperitan' yg mak aku alami dulu2...time ngandungkn aku n adek2 aku....
sbb nie jugak la, aku ilang selere mkn, kdang2 moody, saket pnggang, pening kpale, jd snsitif at hubby....
hahaha....klakar bile aku ingt alek..x psl2 hubby kne pujuk aku bile aku merajuk dgn ye ats sbb yg remeh temeh....kdang2 mgigil gak tinge aku, dnga ye bebel....p aku tahan je la...hahahaha....~



pe pn, aku x sbar nk tngu 3-4 bln akn dtg....sbb alahan/mabuk ngandung nie akn ilang jua akhirnye....:)
biarla owg sekeliling aku x risau at aku ag....terutame mak aku at penawar nun....
enth bile nk alek enth.....aku cume arap, family aku chat2 sntiase wlau aku x de dgn diowng....
p family hubby at cni pn ok what..?? syg diowng...:)


~THE END...~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com