Wednesday, May 11, 2011

~ My Moms...~

Mak,
Sedari kecil aku selalu disampingmu
Dikau menjagaku
Mendidikku
Dan beri segalanya buat keperluanku
Tanpa menerbitkan rasa jemu dihati
Mak,
Dikaulah insan teladan
Kerna kesabaranmu yang menebal didalam hati
Menjaga anak-anakmu yang berbagai ragam
Melayan kenakalan mereka
Yang sering menyakiti hatimu
( Mohd Aizuddin, Ain Amira, Prince Putera, Puteri Syuhada & Eilham..)
Mak,
Dikaulah ratu dihatiku
Yang kuingat selalu
Tanpa kasih sayangmu
Tidaklah kumengenali siapa diriku
Bagiku dirimu selalu ada disampingku
Walaupun dirimu jauh dimata, tapi dekat di hatiku...
Mak,
Hanya doa yang mampu kukirimkan
Buat dirimu
Kasihku takkan putus terhadapmu selamanya

~I love you Mariyati Nursalam,
 
Buat ibu mertuaku Siti Norma....
Terima Kasih kerana merestui hubungan ain dgn anak mak, incik AiDly Rul's..
atas segala pertolongan yg mak beri selama ini...:)
Ain hargai atas apa yang telah mak lakukan utk ain....

~Sy ♥♥ mak & ibu mertua sy...~
 kate2 yg lahir dr atie aku yg ikhlas....utk my moms...(de 2 skang...mak kandung n mak mertua...)
klau sbelum nie, aku x brani nk wish dpan2 mak, n i guess this is the only way to share my feeling towards her....i luv u mom!! byk yg die dah wat utk ank2, utk abah....kdang2 aku smpai x pham, nape seorg anak snggup derhake pd mak die....sejak aku mgandung nie, secare x langsung aku dpt pngalaman n pngajaran....pngalaman tntang mcm mane ibu yg mnagndung berkorban utk ank yg dikandung....pngajaran tntang  susah payah mgusung pewot yg makin mbesar nie....aku kdang2 x larat nk bwak pewot, mkn byk cgt...hihihihhh...~ yg pnting, aku x kn sekali2 berpaling dr memberi sgale yg aku ade utk mbahagiakn my moms....
 utk mak mertua aku, jujurnye...aku blum begitu close dgn die..aku keje, bile alek keje trus alek uma.... pnat la katekn....hormon dah berubah....p aku still syg kt die...aku still hormat kt die, n aku x pnah nk jauhkn anknye dr pandangannye...die jugak yg salu belikn aku brang2, baju mgandung, n sometimes bg aku mkanan utk aku mkn....wlaupn die x seramah mane, p die tetap baik..!! siyes, aku sygkn mak n mak mertua aku nie....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com