Thursday, November 17, 2011

~Coret-coret Part 3...~

syukur padaMu Ya Allah, krn aku dah pn slamat smpai ke umaku at kL nie....dah msuk 4 arie aku at uma...jage elissya sndrian, mndikn die sndri..mak mertue aku de gak suh aku wat tu, wat nie...excited tgk cucu sulung die nie...hihihh...aku amat berterima kasih pd mak mertue aku.....kdang2 aku tringat time aku berpantang at jhor...spend time dgn adek2 aku...smue owg nmpaknye excited dgn elissya...alhamdulillah....

sbtu nie, genap umur elissya 2bulan....pejam celik, pejam celik...kejap je mase berlalu...aku pn dah msuk 60arie berpantang...biase owg skang 44arie je ckup dah berpantang..p aku kne 60 arie, ikot advice mak mertue aku..hihih....p x pantang cgt la..cume pantang mkn je...cm timun, kcang panjang, pe ag enth...tumbuhan yg menjalar....aku arap tubuh bdan aku dah btul2 chat la, sbb aku x mo la saket dtg time aku dah 40-an nnt...hihihhh...aku upload pic nie...sbb hubby belikn bju utk ye..knon2 same club dgn hubby...ank ye la katekn....




nie plak pic ye time ngah mamai/tdo...huhuh....



mggu dpan nk g klinik...checkup utk 2month...hopefully everything juz gonna be ok...can't wait to see her grown up n be such an adorable gurl....insyaAllah...

bonda akan salu mendoaknmu syg...:)

an adorable baby Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com