Monday, June 28, 2010

~TODAY'S MALL~


hahaha.....citer aku kali nie psl hangout yg arie sbtu lpas....
1 arie sntuk kitowg jnjln....huhuhh....
ye la, kuar uma dlm kul10 lbih...
g bus stand..last2 bru dpt taw, bas kul12...
adeehhh...kematu punggung kitowg..
hihihhh...
de la dlm 1 jam tngu....p not bad la...
plan nk g tgk wyang at mall yg bru...
kebetulan plak, aku n nad mmg de angan2 nk jejak kaki ke sne....
mmg rzeki..k.nora ajak..
pe ag....tros 'on' la....

hmm....time g mmg bkobar2....
ingt nk tgk wayang 3D for the 1st time....
excited weehhh..~!!

 hahaha.....aku dpt amik nie je la....hihihh.....
akhirnye knderaan kami sedia utk bgerak....alhamdulillah....
saket segale bdan...hahahha...~!!


nie dlm bas...aku amik kesempatan utk amik pic...1st amik pic dgn k.nora.....


pic kami ber3....captured by k.nora.....hihihh....

~bas pn jln....agak2 dlm kol1 smpai kote....pstu trus amik bas len utk ke TODAY'S MALL.....
smpai dlm kol 2kot....
aku x taw nk ckp pe...smpai sane da tgh arie....kire matahari at ats kpale....cair make up beb....
adeehhh....


bile da beli tiket n da puas 'round' dlm mall 2, aku smpat beli selipar....murah jek....hihih...
de ag dlm stengah jam sbelom wayang setat, nk mkn..p takot lmbat...
so, mnum je la...wat ilang haus..ok la.... 
pic atas nie, apple juice...yg klakarnye...ye ltak dlm jug...hahaha.....but, kne ltak air gule dulu...
so, depends pd lidah memasing..huhuhh....mmg jakun la time tu....
aku amik pic sesaje...wat kenangan....

lpas mnum, trus msuk dlm panggung...p agak terlambat ckit la..msuk2 je, citer da setat..
alamak....aku trus bantai je seat yg aku nmpak time tu...trus aku suh diowg duduk...
ahh, lntakla...smpai abes movie 2..
kuar panggung trus jln kuar mall....da lewat gak la...kul6 stgah..hihih...
tnggu bas, dkat kul6 lbih bru ade....
aku amik pic sbanyak yg bleh..huhuhh....
hahaha......


aku x sure time nie nad n k.nora ngah tgk pe...
yg pstinye, nie pic candid diowng....kuikuiii.....

da smpai kote, bas ke pnawar dlm kol8...
time tu kol7 stngah...hmm, kitowg amik keputusan...
jnjln dulu at kote...hihihh....
bas last kol9.30..
lpas puas jnjln....aku ajak g mam...
lpar oohh....


skali ag...cawan pelik..!!
hahaha.....tomey...


da abis mam bru aku tringat nk amik gmbar...hahaha....
p kire licin gak la....lpar siyoot...
da la kuar uma pg 2 x bek1st..huhuhh....
lpas mam, trus nek bas....
smpai uma dlm kul10 lbih...
my mum da wisaw...
hahaha......sowie mak, lmbat ckit..
sekali-sekale....
seb bek x kne mrah..huhuhh....

last,....jeng jeng jeng.....
hhahahaa.....
x cntekk, jgn mare....
-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com