Saturday, October 2, 2010

~A.L.A.N.G...~

aku mngucapkn syukur padaMu Ya Tuhan...
kerane mberi aku kesempatan utk bertemu sahabatku yg dulu pernah kehilangan jejak...
aku masih diberi kesempatan utk merasai kembali tali persahabatan yg terjalin dek MYSPACE...huhuhh...
aku x salahkn sesape dlm hal nie...
mgkin nie aturan yg telah ditentukan olehNya...
terima kaseh Ya Tuhanku, kerana semua nie telah mbuatkn perasaan bersalahku pd sahabatku kini telah menjauh....
Sesungguhnya kejadian yg berlaku pd manusia mngandungi maksudnye sndri...
aku sedikit sbanyak dpt terime semue nie...insyaAllah...

"along, alang rse pnggilan along nie..cume alang je yg pnggil kn?"
"a'ah alang... "
"along, pnggilan nie bukn kerane sahabat, kawan @ awek taw...nie sbb alang dah anggap kite nie adek bradek..." aku tersenyum..(terharu...)

"x kire cane pn, alang tetap nk dtg time along nikah t at jhor..."
"siyes ke alang nk dtg? jaoh la alang...." aku jd serba salah..takot mnyusahkn alang....
 "alang siyes nie...x nk terlepas detik2 sahabat alang nie nikah t...alang nk amik pic...khas utk along..."

~de ag yg kami borakkn...p biarlah hanye kami yg taw..termasuk hubby....n_n..
wlau pe pn, aku rse bertuah sbb dipertemukn aku dgnnya...

p/s: terima kaseh alang...sahabat along....harap persahabatan kite kekal smpai bile2...
x kn putus...

aku kenal ye pn scare x sngaje...hanye krane aku minat fotografi, aku dgn x malunye meng'add' owg yg aku rse berkebolehan dlm bidang 2...termasuk alang....dr ctu la aku rpat dgn alang....
alhamdulillah....


alang...
kerjaye sbagai seorang fotografer....




dlm byk2 pic, aku suke yg nie...nmpak drinye yg sebenar...SEMPOI...
hahahhaa...~

cowie alang, along amik pic tnpa kebenaran...huhuhh....
terima kaseh alangraphy......

~THE END...~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com