Sunday, October 3, 2010

~TING TONG...~

mcm2 yg aku wat time aku at kL nie...
kdang2 pnat, p dlm mase yg same...aku eppy...
sbb dpt kenal family hubby dgn lebih rapat..
alhamdulillah...hihihihh... 




arie rbu, aku lepak at uma dgn shima(bkal adek ipar aku), ye ajar aku wat laksam..
1st time aku wat..agak kekok la...p bez..
bnde baru kn..
at jhor x de makanan nie... 


rabu mlm smpai jumaat mlm, hubby keje..
mmg byk missed plan aku...
nk jmpe fixx, lya, nad(apit)...
adeh...sume sngkot...
x pe2...aku leh trime..
hubby de ckp..
"kdang2 pe yg kite rncang, x smestinye dpt..kite wat slow2 k...insyaAllah...."
agpn t klau aku dah kawen, aku stay kL...ikot hubby..
takot t kang aku windu nk alek jhor plak...huhuhh....
nie la manusia, x penah ckup....aku la 2... 

arie khamis mlm, dpt la aku kuar jap...
even dpt tgk wyang je, p aku dah puas dah...
dpt gak kuar mlm..
juz tgk wyang je...citer THE HOLE...agak takot la...

btw, aku saje update blog nie...
time kaseh pd kwan2 aku, yg sudi jd follower blog aku...
yg byk support aku, wlaupn secare x langsung...
really appreciate it...
aku byk gak beli brang...at nilai 3, at mydin..
brang pe? tunggu,,,hahahaaa...
arie nie, ahad...last day aku at kL...
aku mghabeskn mase dpan lappy hubby...
de ag brang2 yg lum kmas..later-lah..~!!
my beloved mom dah cll td..
" bile nk alek?"
"sok kowt mak...hahaha..." aku suke meng'test' mak aku...
"sok? jgn lmbat2..."  
ish, de plak sore makcik at blakang...bebel... x bg aku alek lmbat...dah mak pn x bg... 
KECOH BTUL!!
"jgn nk ngengade alek sok..alek arie nie..."
"hihihh...ye la mak, owg dah beli tiket smlm ptang.. owg alek ptang nie...cm biase la..kul4 kang.."
"x de maknenye nk alek pg 2...msti alek ptang punye..."
"mesti la mak, takot terlepas bas kang..."
"ok la, mak nk wat jejemput nie..."
"ok mak..."

hahaha...seb bek ,mood mak ok..
rajen mak aku nk wat jejemput...mira dah alek...
ye cuti lame...cuti sem..
suke la mak, da de kwan at uma...
t aku plak alek... makin riuh la..
hubby pnah ckp...
"dah ade kwan(mira) at uma, mak bg la alek lmbat....."
"hahaha....2 la.. klau x mak boring..anak2 pompuan ye sume x de... dah ade mira, teman mak..ok la..."

ptotnye aku alek arie sbtu, p mak bg aku alek arie ahad,...
dpt la aku spend time dgn hubby....
mlm dpt la g uma bib n uma adeq...
p cdey gak..
sbb x dpt jmpe nad..
dah plan nk g dgn ye, nk g uma bib sesame...
p time nk grak g uma bib 2, dah lewat...
takot nk gnggu bkal mummy nie...cian...
cowie ye syg...akak x dpt nk calling2...
sumer kne rushing...x ckup nafas dibuatnye...
arie nie plak sbenarnye, shima ajak g sg.congkak...
faris nk wat BBQ...
p x dpt g plak...hubby dpt jmputan ke uma ex-boss ye...de open house...
ye suh aku g skali....pstu trus ye anta at bukit jalil....
*take a deep breath, u can do it...juz like before....
dun let him to see ur tears n know how u feels...be patient, he will be yours soon... 

ye, aku bsabar..
aku nk nikmati sepuas2nye zaman bujang nie..
hahahaa....

 ~THE END..~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com