Tuesday, October 12, 2010

~Ape..ape... Blur..B.L.U.R...~

hahahaha...sbenarnye x de pe pn..
aku dah pn slamat ade at uma...my sweet home...
n aku tcgtla bz...why??
hehee...my wed is coming lorrhh...
how come u dun know?? oppss...
so sorry...i dun mean 2 secret2 from u...juz becoz i'm waitin' the right time to tell 'bout me...
juz wait yaa....
well...seems like aku x dpt nk un9 cm salu...
mlas+byk keje+memacam ag excuse yg aku ade utk stay away from 0n9...
hahahaa.....~
now, aku blaja pkai shawl...hohohh...
lucky me...ok la...
p hubby x pnah puji pn..ish...
dear hubby: i'm waitin' something dats will make me smile.....
kamu sungguh jahat....sbb x komen ape2 pn psl perubahan sy...
x suke..x suke....huh...
now, its too late...
hahahaa.....

anyway, hubby dah dpt alek pc ye...
happy cgt...sbb dah de smangat nk 0n9 semule...
hihihih....
luv my hubby....
~THE END..~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com