Thursday, March 24, 2011

~Weeett...Weeett...~

pe aku nk tulis arie nie..?? hmm...arie nie kebetulan aku keje sowg..so, kmputer mmg aku yg pgang...hahaha... bile sowg2 nie, boring pn melande...nk ckp dgn sape?? hp plak, enth cmne..tertggal at uma..mmg pdan dgn muke aku...ltak ag at bwah bntal...addeess..kn dah lupe...(smbil tepuk dahi, ketepekk..!!)

alhamdulillah, setakat nie..pe yg bos suh aku wat...aku bleh wat...klau aku x pham, mmg aku tnye...p kbanyakan aku bleh ingt n bleh wat...skang nie bos x de..p ye de suh aku wat keje...aku dah siapkn..pe ag, aku ngadap la blog nie....menaip pe yg terlintas dlm kpale....huhuhh....lame a update...boring btol...~

next week aku kne g klinik...yg 17hb pnye postpone smpai 28hb..(isnin) aku x taw sape nk anta n amik aku alek dr klinik...hubby keje smpai ptang...addooii...~ aku kne scan, sbb berat aku trun...takot de pe2...arap2 x de la komplikasi yg trok....arie slase lpas, aku dpt brite..yg adek ipar hubby, peknen jugak....alhamdulillah....2months maybe...nmpaknye family hubby akn bertmbah 2 owg akhir taun nie...hihihhh.... aku doakn, smoge smuenye akn bjalan lancar....amiinn....wlau pe pn yg berlaku, aku akn terime dgn atie yg terbuke....kate owg, mgkin die peknen sbb jangkit dgn aku...hahahaa... x kire la btol ke x, aku ttap eppy dgn die...:)

hugs Pictures, Images and Photos


aku x sbar nk alek jhor...lame rsenye aku dah x jejak kaki at uma mak n abah 2...windu gile....btul la kate owg tua2...klau dah x de dgn kite, bru kite akn rse kehilangannye...aku btol2 rse kekurangan...bukn kekurangan pe pn, cume kdang2 aku tringat smue yg de kaitan dgn jhor...expecially, bndar penawar....at ctu la tmpat aku mbesar...lame beb....klau psl mkanan, jgn ckp la...siyes, aku nk mkn mkanan yg mak aku msak...at kL nie x byk tmpat yg kene dgn tekak aku...aku dah pesan at mak, "nnt alek jhor, nk mkan byk2...." hahahaa...mak set je...Tenkiu mak..!!

Love Pictures, Images and Photos

 
pe pn, aku cume arap kebahagiaan yg aku kecapi nie akn berterusan smpai bile2, wlaupn x semestinye x de cdey2...chayookk..!!

mish all my familia, my frends, my home sweet home, lepak at pntai...tnggu kepulanganku....
InsyaAllah....~

~THE END..~

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com