Sunday, April 24, 2011

~Little Thought of Me..~

"sejak kite diciptakn dlm rahim ibu, kite sebenarnye telah pn diberitahu tntg kehidupan kite didunia, tntg jdoh, ajal kite...Tuhan dah pn tetapkn smue 2...n kite pn dah bjanji yg kite akn bertanggungjawab ats smue perbuatan kite sama ade baik @ buruk...bg yg berjaye lahir ke dunia nie, bermakne die mmg yakin yg die bleh hadapi smue dugaan yg ade....bg yg gugur wktu dlm kndungan ibunye, beerti, die x snggup utk mghadapi perbuatannye pd mse akn dtg....sbb 2 terjadinye gugur pd pringkat awl, sbb kite smue dah terbentuk wktu sblan dlm kndungan ibu...dlm erti kate len, kite nie mmg yakin la yg kite nie mmg ssuai hidup di dunia nie.."


Kate2 nie mmbuatkn aku terpikir....kate2 yg aku dah ubah, dek tetibe terkeluar dr mulut ibu mertuaku smlm....time on da way back home, lpas beli brang baby...:) yg pnting aku dpt berpikir sejenak, n bertanye pd diri, dah byk ke amalan aku utk mghadapi YG MAHA ESA?? p aku juga bersyukur, aku dikelilingi dgn owg2 yg sntiase ingt pd-NYA..scare x lngsung, aku ingt jugak pd SANG PENCIPTA...akn ku pertingkatkn ilm didada utk mnjadi isteri yg solehah, anak yg tidak byk kerenah, tidak mnyusahkn, yg dpt mnyenangkn kedua mak n abah ku & mak n abah mertuaku, kakak yg sntiase ade utk mmbantu adek2nye,  bakal ibu yg x mudah mgeluh, yg akn sntiase ade utk bakal anak2 aku nnt...InsyaAllah....


baby Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com