Monday, October 17, 2011

~ Bezday My Syg...~

arie nie...17-10-2011...ulang taun hubby....taun nie merupakan taun 1st aku dgn die...p malangnye, kami x dpt nk smbut same2....die at kL, aku plak? at jhor...ngah berpantang ag....arie nie arie yg ke 28 aku berpantang...lmbtnye nk ckup 44 arie...huhuh....

Happy Birthday Pictures, Images and Photos


arie nie, aku cume berharap, agar jodoh aku dgn hubby, kekal smpai bile2...smpai akhir hayat...aku x bleh idup tanpe die...aku berdoa, smoge die dipanjangkn umur, dimurahkn rezekinye, diberi kesihatan mental n fizikal utk menempuhi idup bersame aku pd mase akn dtg...insyaAllah....n aku berharap, agar die masih mampu utk membimbing aku n anknye ke jln yg diredhai Allah...

Buat Suamiku...,
Aku amat bersyukur kerana dipertemukn dgnmu....
Aku amat bertuah kerana berkahwin dgnmu...
Aku juga amat bertuah kerana dikurniakan zuriat hasil perkahwinan kita....


Syg,
di hari ulang tahunmu ini, manje ingin mengucapkn terima kasih yg x terhingga kerana dirimu setia dicc...
maaf ye syg...sbb manje x dpt nk bg adiah....sbb dlm pantang..x bleh kuar uma....huhuhh....
walau apepn yg terjadi, manje tetap ade dgn abg taw....time kasih abg....

weddings Pictures, Images and Photos 

Mohd Nasrul Fadli...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Doakn kami ye....:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Animated Pictures Myspace Comments
MyHotComments.com